Online marketeers: “meten is weten”
Online marketeers houden van registreren, analyseren en optimaliseren, want meten is weten! Een sterke marketingstrategie zal leiden tot een succesvol bedrijf. Cijfers en statistieken zijn de beste manier om het succesverhaal van een bedrijf te staven.
Welke cijfers meten online marketeers?
Eerst analyseren onze online marketeers de statistieken van uw website en zetten al deze gegevens om in overzichtelijke rapporten. Aan de hand van deze rapportering hebben onze marketeers een duidelijk inzicht over de bezoekers van uw website. Met deze informatie kunnen zij de marketingstrategie bijsturen en optimaliseren.
Onze online marketeers meten hoe succesvol uw bedrijf is door middel van het bereik, websitebezoekers, conversies, kanalen, user flow, custom tracking en de uiteindelijke doelstellingen van uw website.
Bereik
Het bereik staat voor het aantal unieke bezoekers die de boodschap ontvangen hebben.
Websitebezoekers
De websitebezoekers zijn het aantal effectieve bezoekers op uw website.
Conversies
Conversies zijn websitebezoekers die overgaan tot een aankoop of meer informatie aanvragen.
Kanalen
Er bestaan verschillende kanalen om online te adverteren en sommige kanalen leiden tot meer websitebezoekers dan andere.
User flow
User flow is de weg die websitebezoekers afleggen op uw website.
Custom tracking
Custom tracking toont aan hoe websitebezoekers zich gedragen op uw website.
Behaalde doelen
Elke website heeft andere doelstellingen. Onze marketeers meten of u effectief slaagt in uw doelen.
Alle cijfers worden grondig onder de loep genomen. Met deze resultaten starten onze online marketeers om uw website te optimaliseren en uw verkoopcijfers te verhogen. Door al deze cijfers grondig te bestuderen, kunnen ze de online marketing van uw bedrijf verbeteren door in te spelen op uw klantenbehoeftes.
Wenst u meer informatie over online marketing? Contacteer ons voor een gratis adviesgesprek.